Plán a postup tvorby webu

Každý náš web začíná podrobnou definicí práce a plánováním. Díky detailní a přitom pragmatické organizaci práce dosáhneme maximální rychlosti a efektivity při vývoji webových řešení.

Počítáme s tím, že nezávisle na nás či našich klientech může dojít k nepředvídanému zdržení. Smluvní partner poskytující platební bránu se opozdí, nestihnete kvůli dovoleným dodat včas podklady pro stránky, fotograf odloží focení nebo někdo klíčový pro poskytnutí feedbacku na web onemocní.

Takové věci se sice dějí, ale zdržení se dá předejít. Ideálně tak, že jsme s velkou rezervou  před “deadlinem“ a vždy nám tak zbyde dostatek času podobné nečekané problémy napravit.

Děláme proto různé úkoly paralelně, neustále komunikujeme nový vývoj a Vaše nejnovější požadavky, koordinujeme případné externí dodavatele a celou práci na webu držíme pod kontrolou. S dobrým plánem a maximálním nasazením se vždy dá projekt dokončit v čase, který byl domluven.

Zde je klasický postup naší spolupráce v rámci tvorby webových stránek, a to od naprostého začátku:

  • První kontakt – telefonicky nebo e-mailem se domluvíme na termínu první schůzky, abychom zjistili, zda spolupráce mezi námi může být pro obě strany výhodná.
  • Schůzka - první schůzka je osobní nebo online a proberou se na ní Vaše potřeby a požadavky, které si sepíšeme a zanalyzujme.
  • Předběžná definice - vytvoříme předběžnou definici práce, kde nejen shrneme informace ze schůzky, ale také je rozvineme, přidáme své návrhy, jak některé věci realizovat, a položíme veškeré otázky, které budou důležité pro další práci.
  • Nacenění – poté, co v rámci předběžné definice již poměrně přesně zjistíme rozsah práce, Vám pošleme předběžnou cenovou nabídku. Od konečné cenové nabídky se většinou nijak zásadně neliší, pokud tedy poté nedojde na Vaší straně k doplnění požadavků.
  • Plán - toto je první placená část naší práce, kde již podrobně popíšeme kroky práce na webu, jejich posloupnost, kdo je za co odpovědný a možnosti paralelní práce. Zde také popíšeme, do kdy by který krok měl být realizován, a to s ohledem na dodání podkladů i na případné třetí strany jakožto dodavatele (např. dopravní společnost u e-shopu).
  • Práce - poté se pustíme do samotné práce. Většinou během práce na základě vývoje Vaší podnikatelské situace dochází k malým změnám v zadání webu. Takové situace řešíme za běhu a nenecháváme se tím zpozdit.

Kontaktujte nás

Napište nám pro získání více informací či sjednání schůzky

Chcete-li se o našich službách dozvědět více,  tak nám prosím napište a my se Vám do jednoho pracovního dne ozveme.

Pokud jste již přesvědčení o tom, že se Vám naše služby budou hodit, tak prosím neváhejte a kontaktujte nás, pošleme Vám možné termíny schůzky, kde probereme detaily případné spolupráce.

Ve formuláři prosím vyplňte své kontaktní údaje a krátkou zprávu o Vaší situaci. Vaše údaje použijeme pouze pro účely této komunikace.

Kontaktní formulář

E-mail: info@brightline.cz

Korespondenční adresa: Novodvorská 1005/150, Braník, 142 00 Praha 4

Název společnosti: Leadit Services s.r.o.

IČO: 06805795

Zásady zpracování osobních údajů

Jsme členy Kanadské obchodní komory v České republice
angle-downcrossmenu