Tvorba webových stránek

Tvoříme a optimalizujeme webové stránky. Webové stránky dělíme na několik typů dle funkce a struktury. Kromě samotné realizace také weby spravujeme a propagujeme.

Kvalitní webové stránky

Kvalitní a bezproblémově fungující web je téměř vždy nezbytným základem pro úspěšnou digitální prezentaci a efektivní online marketingové kampaně.

Naše webové stránky děláme profesionálně. Co to znamená? Znamená to, že se snažíme identifikovat potřeby Vás a Vaší společnosti a těmto potřebám web maximálně přizpůsobit.

Základem je dobré zpracování, aby web byl solidní, rychlý, responzivní (přizpůsoboval se různým velikostem zařízení, jako jsou mobily, tablety, velké monitory), zabezpečený, jednoduchý na používání (jak pro návštěvníky webu, tak pro správce webu), flexibilní (aby se mohl dále rozvíjet bez větších problémů) a udržitelný (abyste nemuseli platit zbytečné peníze za řešení problémů, které neměly existovat).

Námi vyvíjené weby jsou vždy otevřené - vyvíjíme je na WordPressu a nepoužíváme přitom šablony, díky čemuž může web po jeho vytvoření v případě potřeby převzít Vaše IT oddělení nebo jiný poskytovatel služeb.

Z našeho pohledu je nejdůležitějším krokem práce na webu to, co jí předchází - podrobná a pečlivá organizace práce. Na definování práce a plánu práce si dáváme hodně záležet, protože to všem zúčastněným ušetří spoustu času a peněz a vylepšuje to vztahy mezi námi a klienty. Díky efektivnímu plánování práce nikdy nedochází k nedorozumění ohledně toho, co se vlastně mělo nebo nemělo vytvořit a v jakém rozsahu.

Webové stránky jsou většinou středem marketingové strategie. To znamená, že jsou základem pro inzerci na Google, Seznamu a sociálních sítích, pro e-mailový marketing a jiné činnosti, pomocí kterých dostáváme uživatele internetu na web, kde máme možnost nejlépe prezentovat a prodat Vaše služby či produkty.

Plán a postup tvorby webu

Každý náš web začíná podrobnou definicí práce a plánováním. Díky detailní a přitom pragmatické organizaci práce dosáhneme maximální rychlosti a efektivity při vývoji webových řešení.

Počítáme s tím, že nezávisle na nás či našich klientech může dojít k nepředvídanému zdržení. Smluvní partner poskytující platební bránu se opozdí, nestihnete kvůli dovoleným dodat včas podklady pro stránky, fotograf odloží focení nebo někdo klíčový pro poskytnutí feedbacku na web onemocní.

Takové věci se sice dějí, ale zdržení se dá předejít. Ideálně tak, že jsme s velkou rezervou před “deadlinem“ a vždy nám tak zbyde dostatek času podobné nečekané problémy napravit.

Děláme proto různé úkoly paralelně, neustále komunikujeme nový vývoj a Vaše nejnovější požadavky, koordinujeme případné externí dodavatele a celou práci na webu držíme pod kontrolou. S dobrým plánem a maximálním nasazením se vždy dá projekt dokončit v čase, který byl domluven.

Zde je klasický postup naší spolupráce v rámci tvorby webových stránek, a to od naprostého začátku:

  • První kontakt – telefonicky nebo e-mailem se domluvíme na termínu první schůzky, abychom zjistili, zda spolupráce mezi námi může být pro obě strany výhodná.
  • Schůzka - první schůzka je osobní nebo online a proberou se na ní Vaše potřeby a požadavky, které si sepíšeme a zanalyzujme.
  • Předběžná definice - vytvoříme předběžnou definici práce, kde nejen shrneme informace ze schůzky, ale také je rozvineme, přidáme své návrhy, jak některé věci realizovat, a položíme veškeré otázky, které budou důležité pro další práci.
  • Nacenění – poté, co v rámci předběžné definice již poměrně přesně zjistíme rozsah práce, Vám pošleme předběžnou cenovou nabídku. Od konečné cenové nabídky se většinou nijak zásadně neliší, pokud tedy poté nedojde na Vaší straně k doplnění požadavků.
  • Plán - toto je první placená část naší práce, kde již podrobně popíšeme kroky práce na webu, jejich posloupnost, kdo je za co odpovědný a možnosti paralelní práce. Zde také popíšeme, do kdy by který krok měl být realizován, a to s ohledem na dodání podkladů i na případné třetí strany jakožto dodavatele (např. dopravní společnost u e-shopu).
  • Práce - poté se pustíme do samotné práce. Většinou během práce na základě vývoje Vaší podnikatelské situace dochází k malým změnám v zadání webu. Takové situace řešíme za běhu a nenecháváme se tím zpozdit.

Firemní prezentace

Většinu webových stránek vytváříme pro společnosti. Jejich funkce jsou různé, ale skoro u všech je jedním z hlavních cílů profesionální firemní prezentace pro jejich klienty, zaměstnance a obchodní partnery.

Jedním z těžších problémů, které často řešíme, je sepsání hlavního cíle a definice webu, protože se uvnitř dané společnosti požadavky jednotlivých oddělení nebo členů managementu na web často dost odlišují. Proto tolik dbáme na plánování a díky efektivní komunikaci vždy určíme to, co je pro Vaši společnost nejdůležitějším cílem v rámci webové prezentace.

Firemní weby vyvíjíme tak, abychom je mohli do budoucna snadno rozšiřovat o další funkce a obsah. Pak totiž nedochází k problémům, kdy se z jednoduchého jednostránkového webu musí přejít na blog, e-shop nebo na informační centrum pro zaměstnance.

Důraz klademe i na snadnou a především jasnou administrativu. Na konci každé spolupráce poskytujeme dokumentaci k používání webu. Naše stránky je snadné spravovat a na příslušná místa umísťujeme pomocné instrukce a prvky, které Vám správu ulehčí. Na vyžádání upravujeme administraci webu dle Vašich potřeb.

Tvorba e-shopů

Vytváříme různé druhy e-shopů – od jednoduchých obchodů zaměřených na jeden či několik hlavních produktů přes robustní obchody se stovkami produktů až po e-learning e-shopy (kde se prodávájí např. vzdělávací kurzy).

E-shopy jsou složité na organizaci, protože zahrnují mnohem více prvků než jednoduché weby. Musí být perfektně navigovatelné jak pro zákazníky, tak pro Vás (např. na správu produktů, objednávek apod.)

Tvorba e-shopu by měla vždy vycházet z dobrého plánu, který se pak často průběžně vylepšuje. Proto komunikujeme všechny kroky s našimi klienty, abychom došli k co možná nejlepšímu řešení.

E-shopy poté dle Vaší potřeby spravujeme a propagujeme.

Tvorba e-learning webů

Máme zkušenosti s tvorbou tzv. e-learning stránek, kde se uživatelé (nejčastěji firemní zákazníci nebo zaměstnanci) formou online kurzů vzdělávají. K tomu používáme kombinaci nástrojů.

Nejdůležitějšími díly funkcionality v rámci tvorby e-learningu jsou:

  • Snadná tvorba a správa vzdělávacího obsahu z Vaší strany
  • Restrikce obsahu jen pro uživatele webu, a to i podle kategorií uživatelů
  • Členské sekce uživatelů pro jednodušší navigaci vzdělávacího obsahu
  • Prodej vzdělávacího obsahu e-shopovým systémem.

Tyto weby poté pomáháme propagovat v rámci digitálního marketingu.

Správa webových stránek

Po skončení práce na webu se často stává, že se během prvních pár měsíců objeví řada funkcionalit, které by web zlepšily. To se však vždy snažíme díky efektivnímu plánování vývoje minimalizovat tak, aby se práce dokončila úplně a čistě a všechny potřebné funkce byly už od začátku na místě, plně funkční a otestované.

Poté, co je práce hotova, je většinou třeba, aby se někdo staral o život webu, přidávání a úpravu obsahu, aktualizaci systému, zabezpečení a v případě e-shopu pak i o celý prodejní cyklus.

Záleží na Vás, co všechno a do jaké míry budete chtít spravovat interně. Naše weby je vždy snadné a rychlé spravovat. Ke každému webu Vám dodáme podrobnou a návodnou technickou dokumentaci.

Pokud na začátku nemáte jasno, v jakém rozsahu byste chtěli se správou webu pomoct, můžeme začít s jednorázovými úpravami, dokud se všechny procesy při užívání webu nezaběhnou a nebudete to vědět přesně.

Kontaktujte nás

Napište nám prostřednictvím kontaktního formuláře pro sjednání nezávazné osobní či online konzultace

Máte-li zájem o naše služby, a chcete-li se o nás a o možnostech spolupráce dozvědět více, tak nám napište s pomocí tohoto formuláře a my se Vám do jednoho pracovního dne ozveme s odpovědí.

Do zprávy nám stručně popište, co je pro Vás z hlediska online marketingu momentálně prioritní, a s jakým problémem potřebuje pomoct.

My Vám pak na základě informací od Vás (které si v rámci další komunikace zjistíme) připravíme na první schůzku informace, spolu s některou z našich mini služeb zdarma, které poskytujeme pro účely první nezávazné konzultace.

Před první schůzkou většinou připravujeme jedno z následujícího:

  • Předběžný SEO audit
  • PPC audit
  • Předběžnou (zkrácenou) analýzu klíčových slov
  • Analýzu webových stránek

Tyto služby před začátkem spolupráce poskytujeme zcela zdarma, bez závazku a pouze pro účely stanovení, zdali je pro obě strany spolupráce výhodná.

Pro získání nezávazné konzultace stačí vyplnit formulář a sdělit nám více informací.

Kontaktní formulář

Vaše kontaktní informace nebudeme využívat jinak než pro účely sjednání případné spolupráce.

E-mail: info@brightline.cz

Korespondenční adresa: Novodvorská 1005/150, Braník, 142 00 Praha 4

Název společnosti: Leadit Services s.r.o.

IČO: 06805795

Zásady zpracování osobních údajů

Jsme členy Kanadské obchodní komory v České republice
angle-downcrossmenu